Možná jste si všimli, že od 9. srpna bylo v Knínicích méně dětí než obvykle. Proč tomu tak bylo? Vyrazili jsme totiž tradičně, jako každé léto od roku 2012, na náš skautský tábor, tentokrát do Olšanských hor. Letos jsme se společně přenesli do říše videohry Princ z Persie. První týden patřil pouze starším členům, na druhý se připojili i jejich mladší kamarádi a sourozenci.
A co se vlastně dělo? Členové se stali armádou Prince a společně s ním se vydali dobýt město Alamut. Po dlouhém a náročném obléhání dokázali získat artefakt Písků času a jako bonus krásnou Princeznu. Večer si své statečné bojovníky pozval sultán do svého paláce, aby společně oslavili vítězství, ale sultánův nejbližší rádce – Vezír, měl jiné plány. Díky svému postavení dokázal přesvědčit sultána, aby nechal Prince do přesýpacích hodin s písky času zabodnout dýku času. Když tak Princ učinil, sultánovi strážci i sám sultán se proměnili v písečné démony, plně ovládané Vezírem. Princi, Princezně a jejich armádě se naštěstí podařilo uniknout. Armádu čekal nebezpečný úkol – získat novou dýku času, a také písky času, které bylo potřeba doplnit do vysypaných přesýpacích hodin. Všichni bojovníci museli prokázat odvahu, rozum i sílu, aby artefakty získali. Když už si Princ myslel, že mu nic nebrání zvrátit kletbu, démoni uvrhli jeho armádu do Jámy věčného trestu, ze které se museli probojovat zpět na zem. To se zadařilo, a Princ tak mohl zachránit svého otce i všechny ostatní, které kletba postihla.
Vezír byl ovšem připraven, po prolomení kletby přesvědčil strážce, aby zatkli Prince, Princeznu i všechny, kdo jim pomáhal. Naštěstí se dětem podařilo pod rouškou tmy za pomoci průvodců uniknout katakombami z vězení, do kterého je Vezír uvrhl. Zbývalo jediné – najít Prince, osvobodit Princeznu a zbavit se Vezíra jednou provždy. Kde ale hledat? Nejprve si bojovníci svým kuchařským uměním získali silného spojence – válečníka Sargona. Poté v hoře Qaf nalezli kouzelnou lampu s Džinem, který jim pověděl, že Prince drží v zajetí královna Hyrkánského lesa – bytost, kterou nelze zabít, pouze kouzlem zastavit. Věrné armádě se podařilo Prince osvobodit a nastal čas na finální souboj. Vezír se společně s princeznou ukryl v Kulatém městě a vydal jasné ultimátum – pokud si jej princezna do půl hodiny nevezme, zabije ji. Všichni bojovníci, posíleni o rebely z Alamutu, se vydali do boje, a nakonec se jim podařilo princeznu osvobodit a Vezíra uzavřít do kouzelné lampy, aby už nemohl škodit. Na znamení díků byli poté všichni válečníci pozváni na hostinu do paláce, kde byli za jejich chrabré skutky odměněni.
Doufáme, že se tábor všem zúčastněným líbil, a už se těšíme na příští rok!
Petra Kalábová - skautka